Zwroty & Reklamacje
Towar nabyty w sklepie internetowym eFancy można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zakupiony towar który będzie zwracany lub wymieniany – nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki i zawieszki. DO DOKONANIA ZWROTU NIE JEST POTRZEBNA FAKTURA ANI PARAGON za to będziemy wdzięczni za powód zwrotu, co poprawi nam jakość obsługi w przyszłości.
I. Zwrot
1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu, zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Jeśli nie macie Państwo drukarki można napisać dane do przelewu odręcznie lub wysłać maila do bok@efancy.pl).
2. Wypełniony formularz wraz z towarem należy przesłać na adres:
P@M – ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
ul. Zakładowa 87c/14
92-402 Łódź
3. Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania (jednak zazwyczaj są to 3 dni robocze)
4. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w formularzu wymiany/zwrotu. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta lub na konto, jeśli Klient tak woli.
II. Wymiana
1. Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie formularza wymiany/zwrotu (lub napisać maila na bok@efancy.pl), w którym zostanie wskazany towar, na który ma nastąpić wymiana.
Wypełniony formularz należy przesłać na adres: bok@efancy.pl
– celem potwierdzenia dostępności żądanego towaru.
2. Po otrzymaniu informacji o dostępności towaru, prosimy wypełniony formularz wraz z towarem przesłać na adres:
P@M – ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
ul. Zakładowa 87c/14
92-402 Łódź
3. Jeśli wymieniany produkt jest tańszy od nowego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „Dopłata do wymiany towaru Nr zamówienia: XYZ„. Wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.
4. Gdy wymieniany produkt jest droższy od nowo zamówionego, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.
III. Reklamacja
W przypadku stwierdzenia wad fizycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z towarem zamówionym, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu ( albo proszę zadzwonić to pomożemy):
P@M – ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
ul. Zakładowa 87c/14
92-402 Łódź
1. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacji towaru.
2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
3. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.